Služby
Mzdová účetní v kanceláři daňového poradce
Preferujete práci v menším kolektivu? Rádi byste zpracovávali mzdy více společnostem a pečovali o své klienty ve mzdové agendě od A do Z? Pokud jste si odpověděl/a ANO, možná hledáme právě vás.
Jsme účetní a daňová kancelář, která zpracovává účetnictví, mzdy a poskytuje daňové poradenství jak soukromým podnikatelům, tak i malým a středním společnostem různých oborů.
Koho v našem týmu rádi přivítáme:
- máte praxi na pozici samostatná mzdová účetní nejméně 3 předcházející roky,
- klient je pro vás na prvním místě,
- velmi dobře se orientujete v oblasti mzdové legislativy,
- máte základní uživatelské znalosti a dovednosti s MS Excel, MS Word, OS Windows,
- jste zodpovědný/á, pečlivý/á, komunikativní a stres vám není cizí,
- ovládáte účetní systém PREMIER (není podmínkou, rádi vás jej naučíme).
- kompletní zpracování mzdové agendy na základě zaslaných podkladů,
- roční zpracování daní a ELDP,
- komunikace s institucemi (ZP, ČSSZ, FÚ, PF, exekutory) a klienty,
- správa agendy exekucí a insolvencí zaměstnanců,
- reporting,
- kontrola úplnosti zaměstnanecké dokumentace,
- kontrola správnosti odvodů SP a ZP,
- vystavování dokladů pro potřeby zaměstnanců, institucí a statutárních orgánů.
- práci v menší společnosti s osobním přístupem,
- přátelský kolektiv, pro který je na prvním místě kvalitně odvedená práce a spokojený klient,
- 1x týdně kurz anglického jazyka v prostorách společnosti,
- pravidelné školení ve mzdovém účetnictví,
- teambuildingové aktivity,
- kurz daňového poradce/auditora,
- flexibilní začátek a konec pracovní doby,
- příjemné kanceláře na Praze 10 - Vršovice.
Pokud byste se rád/a stal/a součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem na e-mail: jobs@uds.cz