Kontakty

Telefon Telefon: +420 222 981 423
Mobil Mobil: +420 777 724 737
email E-mail: info@uds.cz
datová schránka Datová schránka: yen8z3r

Vedení účetnictví

Poskytujeme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví a daňové evidence. Zpracování měsíčních závěrek a roční účetní závěrky, vyhotovení veškerých daňových přiznání.

Naše služby v oblasti vedení účetnictví jsou postaveny na profesionálním a individuálním přístupu ke klientům. Zakládáme si na obousměrné kontinuitě a serióznosti při předávání informací resp. dokladů ve vztahu mezi klientem a naší společností.

Účetnictví vedeme také pro zahraniční klienty a to v jazyce anglickém a německém, včetně vybraných účetních výstupů.

Cílem poskytování našich služeb je kvalita, bezprostřední reakce na požadavky a zpětnou vazbu klientů.

Významným trendem v oblasti vedení účetnictví je poskytování tzv. on-line účetnictví, při kterém klient i naše firma přistupují do účetního systému prostřednictvím zabezpečených terminálových serverů. Tento způsob zpracování účetnictví poskytuje klientovi aktuální výstupy z účetnictví. Klient má okamžitě informace o výsledku hospodaření firmy, o jednotlivé zakázce, o stavu nezaplacených pohledávek a závazků. Z účetního systému lze přímo generovat elektronické příkazy k úhradě, které jsou automaticky načítány do bankovního systému. On-line přístup k účetnictví přináší velký synergický efekt v oblasti řízení ekonomiky firmy.

Vedení účetnictví zahrnuje zejména následující služby:

  • vedení podvojného účetnictví a daňové evidence v profesionálním účetním programu
  • zaúčtování prvotních dokladů a kontrola již pořízených záznamů
  • zpracování účetnictví v členění podle středisek či zakázek dle požadavků klienta
  • zpracování měsíčních účetních závěrek umožňujících sledovat stav majetku a průběžné výsledky hospodaření
  • zpracování roční účetní závěrky včetně všech zákonem stanovených výkazů
  • příprava daňových a statistických hlášení dle českých zákonů a vyhlášek
  • vyhotovení dalších sestav dle požadavků klienta
  • zastupování klientů v případě provádění kontrol finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení či zdravotní pojišťovnou a komunikace s úřady
  • vyhotovení veškerých daňových přiznání – daň z příjmů fyzických osob, daň z příjmů právnických osob, přiznání k DPH, silniční daň, daň z nemovitostí, daň z převodu nemovitosti, přiznání k dani darovací
  • poskytování informací o termínech a výši daňových povinností poplatníka (zálohy na daň z příjmů, zálohy na silniční daň.
  • sledování a rozesílání upomínek dlužníkům klienta

Kde nás najdete

UDS, s.r.o.
Vršovická 841/40, 101 00 Praha 10

Telefon: +420 222 981 423
Mobil:+420 777 724 737
E-mail: info@uds.cz

Mapa

Novinky

Informace GFŘ k elektronickému podání identifikovaných osob v oblasti daně z přidané hodnoty od 1. 1. 2021
Dnem 1. ledna 2021 nabývají účinnosti změny vyvolané novelou zákona o DPH v ustanovení § 101a odst. 1 a 2 zákona o DPH, podle kterých, mimo jiné, vzniká identifikované osobě povinnost podávat elektronicky daňová přiznání nebo dodatečná daňová přiznání, souhrnná hlášení nebo jiná hlášení, s výjimkou hlášení podle § 19 zákona o DPH, a pouze elektronicky podávat přihlášku k registraci nebo oznámení o změně registračních údajů.

Kompenzační bonus pro podnikatele
Přímá podpora formou vyplácení kompenzačního bonusu pro poškozené OSVČ, společníky malých s.r.o. a lidi pracující na DPČ a DPP navazuje na úspěšný program z jarních měsíců. Žadatel bude moci jednoduše požádat na místně příslušný finanční úřad, třeba e-mailem s oskenovanou žádostí a vlastnoručně podepsaným čestným prohlášením. Nyní je ale třeba vyčkat na výsledek legislativního procesu a konečnou podobu zákona o kompenzačním bonusu. Následně bude na webové stránce www.financnisprava.cz uveřejněn formulář žádosti.

další novinky

Kalkulace ceny